Members

Hidup mahu pergi lagi jauh


Adakala hidup kita kadang2 bagaikan katak dalam tempurung ajew..tapi hidup aku ni ingin pergi lagi jauh dengan semua orang atau dari semua orang..Aku diibaratkan orang yang tidak mahu menyusahkan orang laen dengan berkawan..senua yang brkawan dngn aku mesti sakit ati ngan aku..aku tak taho kenape..maybe aku ni tak berape layak untuk berkawan..
Aku tak kesah pon kalau aku hidop berseorangan..Sbbaku sorang ajew yang paham hidop n jiwa aku..biar la aku ni..Aku tau aku sorang saja yang mengerti hidup aku..tak apew lah aku pon tak kesah semua tu..Lagi pon aku tau dari 50 kawan 49.9 tak suker berkawan ngan aku pon..Mungkinaku ni tak berhak untuk pijak kaki kat dalam dunia ni...
Hidup berseorang walaupun ada orang sayang tapi aku rasa macam akutengahmenyusahkanorang laen dari hidup aku..skrang sudah banyak yang sakit hati kat aku..ramai yang tak suke kawan ngan aku..it ok..aq tak kesah..tapi satu ajew..kalau tak suke kawan tu jangan la sampai kutuk-mengutuk kat blakang..nanti kalau nak mengutuk just cakap depan2 biar makan dalam hati ni pon tak apew..Aku boleh lagi terima..
Kalau aku ni nak jadi bahan lawak atau bahan ejekan just wat depan2..aku tak kesah kalau aku kene cam tu..walaupon hidup aku ni tak berapa sangat...
aku tak nak semua orang sedih..biar aku sorang ajew yang sedih..biar aku sorang yang lalui semua ini sorang2..Yes memang aku ni egois..egois terok..tapi egois aku pon..aku tak nak menyusahkan orang laen..aku tak mahu
wat semua orang sakit hati dengan aku..Kalau adew sakit ati kat aku just cakap terus terang..kalau korang tak mahu maafkan aku..aku tak mahu paksa..maybe ini dosa aku kat dunia..

    Aku nak minta maaf kepada sesiape yang pernah aku buat korang terguris hati atau apew pon..kalau still tak leh dapat maafkan tak apew lah..maybe itu azab aku..huhu..walaupun hati memang kosong dipenuhi kesedihan..tak apew lah..aku hidup berseorangan skrang..walaupun aku ade abg n kak ungkat n family..tapi aku rasa sunyi sangat2..tak taho kenapew..maybe hati aku dah dilengkapisemua kegelapan yang menimpa hidup aku..









No comments:

Post a Comment